onsdag 2. september 2009

Pakker i posten :D

Etter en lang dag med skole, korps og lekser, kjenner jeg at sengen frister! Og jeg gleder meg til å legge meg under den varme dyna mens jeg hører at regnet drypper ned utenfor vinduet mitt



Jeg har fått to pakker i posten denne uka, og det er nesten alltid like morro å få pakke i posten, selv om du kanskje vet akkurat hva som ligger inne den. Jeg fikk en fin rød pakke fra oslo, og en hvit tung pakke fra blåsmo i trondheim, i den røde pakken var den ene tingen jeg glemte i oslo, nemmelig mobiltelefonen! Og i den hvite var det to fløyte-øvingsbøker fra blåsmo! så nå er jeg veldig fornøyd med å ha telefonen min igjen, og så snart jeg får begynt å øve på stykkene, vil jeg vel tro at Guro også blir glad...




Så nå sitter jeg her med tekoppen min og blåbær, og tenker at nå skal jeg ta kvelden og håpe det blir sol i morgen, og ikke torden i kveld...


God natt, drøm søtt og sov godt!


Eirin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar