tirsdag 29. september 2009

Fy som dagene flyr, i dag er det tirsdag og jeg kjenner at jeg ikke er helt fornøyd med det resultatet jeg kommer til å få på en viss Mip prøve som jeg tok i dag... Jeg kunne ingenting, og fikk ikke til noenting...


Men bedre lykke neste gang!


I helgen var jeg på ungdomskonferansen i regi av NTBUR, og det var ganske morro, vi fikk mye god mat og hørte på mange forskjellige mennesker som hadde sine egene meninger om ting og tang. Jeg fikk også tid til å være med på deler av øvingshelga som korpset arrangerte, vi skal jo bli flinke før vi skal til rennebu!... Ehm, det får vi se på.


Ellers så har jeg og mamma endelig bestemt når vi skal til Oslo på jentetur! så i november så forlater vi bygda for en kort helg, og drar til byen, der vi skal se musical og forhåpentligvis treffe noen slektninger hvis de er i byen!

Jippi!
Mijau, Eirin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar