torsdag 17. september 2009

Åi, nå var det en stund siden jeg blogget sist gitt... Jeg har vel for mye å gjøre.. En liten oppsumering av den forbigående uken kan jeg jo gi da...
Mandag: var jeg hos doktor dyregod, og fikk noen piller som forhåpentligvis vil gjøre håndleddet mitt brukbart igjen, noe som har fungert ganske bra! På kvelden ble det korøvelse og fløyteelever, og tro det eller ei, det ble tirsdag!
Tirsdag: Skole, men kort dag! Så hadde jeg en fløyteelev, etter bare to øvelser, er hun en mester på "Ola har en liten bil"
Onsdag: altså i går, hadde vi aktivitetsdag på skolen, og jeg valgte aerobic og reversve rundt, du kan tro jeg var sliten, og etter fire timer med spilling og elever på åsen, kom jeg meg endelig i seng...
Torsdag: altså det er dagen i dag, en grå dag etter været.. Og leggene mine er stive som stokker, uff.. men jeg overlever.
Nå er det midttime og jeg skal løpe til kantina og treffe marianne ;)

Au revoir! Eirin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar