lørdag 5. september 2009

Lørdagen er planlagt!

God dag alle sammen!

Da er det plutselig helg igjen! Og jeg feiret det med å sove til klokken ti... da fikk ikke jeg sove mer:-P De siste par ukene har gått utrolig fort, og det er utrolig godt med helg, men det er godt å ha kommet i normalt gange med skole og aktiviteter som tar opp tiden. Og med en travel og høyst okkupert timeplan er det da herlig å kunne ha noen helger der man kan gjøre hva man vil!

Så derfor har jeg i dag planen klar;
1. Rydde rom, Noe jeg faktisk har gjort allerede.
2. støvsuge på kjøkkenet, skal jeg gjøre snart...
3. være litt sosial, Jeg har invitert Nigar, så da blir det vel litt avslapping, snakking og sånt!
4. kanskje gå ut en tur... Kanskje...
5. være sammen med familien i kveld, med Taco til middag, ikke noe problem!

og ettersom planer er til for å forandres vil det vise seg om alt skjer...

det er begynelsen av september, og været i trøndelag er utrolig skiftende, den ene dagen er det sol og varmt som fy, og dagen etter er det regnete og så kaldt at man fyrer i ovnen... Men det er vel høsten som begynner å feste taket her nord..

Ha en fantastisk lørdag!

Eirin ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar