torsdag 3. september 2009

Jula kommer snart!

Nå er det julemorgen, alle barn må stå opp å gjøre seg klar...
Det er september og de kjente å kjære julesangene har allerede begynt å gjøre inntog de fleste steder, deriblandt på min hjerne! Jeg så nyheter på nrk1 i slutten av august og da hadde ett bakeri på østlandet begynt med de første rasjonene hvitekakemenn! i slutten av august... Jeg synes jula ikke trenger å komme før i slutten av november, men det er virkelig hærlig når høsten kommer at man kan finne frem jule cd'er og begyne å tenke på julegaver.

Julemorgen med Nissa og Elisabeth er jul for meg, og nå har jeg virkelig sangen fastlimt på hjernen, så jeg rekner med at den kommer jeg til å synge på resten av høsten!

http://www.youtube.com/watch?v=D9fN-EbWc5k

..en deilig julemorgen, nå er det jul og jul er det beste vi har!

Eirin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar