mandag 7. september 2009

Det er mandagskveld, snart allerede tirsdag, og ikke lenge etter onsdag.. og slik gå dagene! de flyr fortere enn hva jeg rekker å følge med, noen av de jeg kjenner, ser jeg nesten aldri, og bare såvidt.. Jeg blir nesten ille tilmote når jeg tenker på hvor lenge siden det er jeg så noen av dem.



Timeplanen min er fylt opp med alle mulige ting og tang, og ett sted der inne kommer skole og da er man nødt til å sette av tid til lekser... Uansett hvor mye jeg gjør liker jeg det nesten alltid... jeg hater å sitte på rompa å ikke gjøre noe, når jeg kunne gjort noe nyttig og det er vel grunnen til at stort sett alle dagene mine er fylt til randen med mer eller mindre nyttige ting. Jeg liker det... Jeg liker å stresse rundt meg selv og prøve å rekke alle de tingene jeg burde gjøre før dagen er omme... og da er jo fridagene desto mer verdt, da man kan gjøre det man vil å sove lenge...

Jeg har enda ikke nokk å gjøre, men føler at jeg gir slipp på mye av noe som er viktig... selv om jeg tar vare på de gode vennene jeg har, er det jo viktig å passe på de man snakker mindre til også vel? Men nå er det på tide å bysse lalle... klokken er ikke mer enn ti, men for å overleve hele livet, trenger hvertfall jeg litt søvn...

God natt, sov godt og drøm søtt! og ikke glem alle de personene som har satt avtrykk i sjelen din, du vil kanskje aldri mer ha en orntlig samtale med dem, men minnene fra gamle gleder sitter fortsatt igjen!

Eirin...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar