tirsdag 1. september 2009

Oslohelg og Barnedåp

Ettersom jeg har vært borte hele helgen, så har ddet vært lite blogging, og da min "kjære" lille pc bestemte seg for å ikke la Windows Explorer fungere, ble det da heller ikke noe i går... MEN nå, er jeg tilbake igjen!



Jeg har altså brukt helga sammen med resten av familien på mammas side i oslo. Og det til ære for Luna, hun ble nemmelig døpt på søndagen! Noe som betydde at Østbø-klanen enda en gang møttes i festlig lag. Vi var da en hel mengde ungdommer og voksne, og tre søte små, Luna, Aslak og Torstein.










Aslak!
















Jeg og Torstein...

Vi kom til oslo fredag, og vi som lå på sas hotellet gikk ut for en sen middag. Vi gikk til en retaurant som lå like ved hotellet med navnet "boletini", og der var det veldig fint inne, men da foretten kom ble vi vel litt skeptiske... Tante og mamma hadde bestilt "ristet brød med tomat" det hørtes jo godt ut... Det som kom var; tre halve brødskiver med tomatpurre på ett fat, delikat... jeg spiste lasagne, og jeg har vel aldri spist lasagne med så mye saus og lite annet... men selskapet derimot, det var fortreffelig!



Lørdagen gikk med til shopping, og jeg kjøpte meg blant annet ett par sko som jeg synes er hærlige, OG de er behagelige å gå med!














Vi blogges, Eirin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar