onsdag 26. august 2009

sov søtt alle små!

Åh for en slitsom dag... Jeg har ikke hatt en spesiell slitsom dag, men det tar på å opp før klokken 07.00 hver morgen. Og når du sliter med å komme deg av bussen, hvorfor ikke starte med en dobbeltime gym? Det positive med det er at :
  1. 1. Man våkner opp...
  2. 2. Man får uante mengder energi resten av dagen
  3. 3. sjangsen øker betraktelig for å komme i litt bedre form!
så konklusjonen er at gym er sunt!

Matte finnes det også mange gode grunner til å drive med, eksempel finanskrise, økonomi, penger, mat, det meste... men det er dessverre ikke ensbetydende med at det er veldig morro å pugge det, men må man så må man!

Jeg har aldri i hele mitt litt korte liv likt smaken av tyttebær. Så når folk hadde tytteværsyltetøy ved kjøttkakene satt jeg der med noen usle gulerøtter som trøst, men etter at vi plukket rips i hagen, og lagde syltetøy ut av det, trenger jeg ikke lengre å holde meg til noen små gulerøtter! For hva er vel bedre enn kjøttkaker med ripssyltetøy? vel, mye.. men det er uansett godt, og en god smakstilsetter!

Jeg sa tidligere at jeg skulle legge ut bilder av Hanna... men det ble det dessverre ikke noe av i dag... takket være mine manglende rettigheter på pc'n, men det får stå sin sak, så neste mål er da morgendagen når det gjelder det... I morgen skal jeg også pakke ned bunad og søljer, da bærer det nemmelig sørover i landet på barnedåp! Og søndag er det lille Luna som skal inn i varmen hos den norske kirke, og jeg skal dit å se på!

Dagen er snart over, og ettersom det er den midterste dagen i uken, skal jeg finne sengen og satse på at alle får sove like godt som det jeg har lyst til i dag! God natt, sov godt og drøm søtt;)

Eirin<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar