lørdag 22. august 2009

Ny blogg, maraton og helg

Etter å ha vært fast leser av mange blogger over lengre tid, ble jeg facinert over hvordan mennesker lever, og skriver om små og store ting som opptar tid og tanker. Og jeg fant ut at, hvorfor ikke prøve det selv? Det er jo ingen ting å tape på det, så jeg tenkte med meg selv, at nå! nå skal jeg lage meg en liten blogg og fortelle om mitt liv som elev på videregående skole med en forkjærlighet for mat og musikk.


I dag er det helg, eller rettere sagt er det lørdag... Og jeg skal tilbringe denne helgen hos mine kjære besteforeldre i Hedmark, noe jeg har gledet meg til lenge, og kanskje ekstra ettersom jeg ikke har vært her tidligere i sommer, men bedre sent enn aldri ;)




Selv om solen skinner gjennom skydekket ganske ofte, og temperaturen er god, må jeg vel bare innrømme at her sitter vi inne... Jeg sitter og ser på min skjerm, og resten av husholdningen sitter foran en tv skjerm og ser på maraton på nrk... Det er greit de første ti minuttene, men lengre enn det holder desverre ikke tålmodigheten min, og jeg tillater meg selv å forlate den kroken og si til meg selv at jeg heller kan satse på å se en 100 meter for menn, med utrolige mennesker som Usain bolt i front, skal si det går unna!






Jeg tror nokk også jeg kommer til å droppe ut på Fotballkampen min bror skal se, Jeg er nokk ingen stor fan av Manchester United... og da er det vel bedre at jeg finner noe annet å gjøre. Og ettersom mitt favorittlag i engelsk fotball etter det jeg er kjent med fortsatt strever med million gjeld og elendige spillere, så blir det nokk en stund til jeg kan sitte ved siden av min bror og heie på det andre laget...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar