mandag 24. august 2009

Skole = daft...


I dag har vi (altså gruppen min) øvd, gått gjennom det vi har øvd på, øvd enda litt mer, og ellers... Vel rundt reknet har i vel kanskje brukt en til to timer i hele dag sammenlagt på seriøs øving... noe som i seg selv ikke egentlig er noe mye, men vi synes vel egentlig at vi har fått til ett brukbart resultat... Vi tok faktisk og øvde i auditoriet, der vi skal ha forestillingen(takk til sivert og hans gruppe for det) så "fort på ti" var øvde vi, og takk og lov for det.. der ble det plustelig noen uventede endringer som måtte til...


I dag har jeg da også vært på min første fløytetime for året! og min lærer heter Guro Haugan, en person jeg og har hatt som lærer før, og ettersom hun er mot alt som heter kopiering, betyr det at jeg må bruke en sum som høyst sansynlig har tre 000 bak seg for å ha henne som lærer...


Ellers lengter jeg hardt etter den siste biten av min kjære Toblerone pakke som forsvant ned i min mage for noen få minutter siden, og som holder grandiosabiten ved godt selskap...


Menmen, jeg skal nå gå å rydde på ett rom som skriker etter det, så må det vel øves litt før morgendagens forestilling og litt penere klær må pakkes...


Vi sees plutselig, Eirin<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar