tirsdag 25. august 2009

Fantastiske dager!

I dag er det tirsdag, gud som dagene flyr... Og jeg sitter nå i sengen min, etter en fantastisk dag :D Hvem hadde vel trodd at prosjekt på skolen kunne være morro? men det var det, hvertfall det å se på alle de andre gruppene både dans og musikk som fremførte sine ting! Det er jo selvfølgelig ikke alt jeg husker på, men noen av innslagene sitter du igjen med mange minner fra. Eksempelvis gruppe 6 eller noe liknende, hvertfall gruppen der Tora, Guro, Sivert, Linda og Are med flere som jeg ikke husker i farten, hverfall, det er noe av det morsomste jeg har sett på lenge! Og kaffepause midt under en sang er jo heller ikke helt bra, men du husker det hvertfall! Eller hva med dansere som likner med på sumobrytere som gafler i seg md godis?





Som dere skjønner har skoledagen min vært fantastisk, og jeg ble etterhvert ikke så ukomfortabel i blyanskjørtet og hælene utover dagen, det var egentlig værre den første uka i fjor, da stilte deler av min gruppe(deriblandt meg) opp i bunad den første uka!





Dagen ble heller ikke værre utover dagen, etter som det er tirsdag sluttet vi tidlig og jeg kom hjem tidlig, og tror du ikke at solen skinte og det var nesten blå himmel? og så hærlig og varmt det var! Og når klokka tikket mot halv seks kom Hanna på besøk! Vi bakte brownies og lagde ekte kakao, og vi er flike, de ble så vellykete at etterpå spiste vi brownies med vaniljeis(ambefales) og drakk rykende varm kakao, mens vi så filmen "Moulin Rouge" med Ewan McGregor og Nicole Kidman! Jeg tror jeg skal prøve å legge ut noen bilder jeg å hanna tok tidligere i sommer, men det må vente til morgen, da jeg ikke får til å legge de inn på denne pc'n med mine kunnskaper...





Og som jeg nevnte tidligere, så sitter jeg nå i sengen og tenker egentlig å ta en tidlig kveld, med god samvittighet! For rommet mitt er ryddet, og bagen til i morgen og gym er pakket!





Så til alle kjente og ukjente, Ha en fantastisk god morgendag, og en god natt!


Med vennlig hilsen Eirin <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar