torsdag 3. desember 2009

Julebrus, ostepop, film og kalender !

Ettersom det er torsdag, og jeg har fri, sitter jeg nå hjemme og spiser ostepop, ser en film og ikke minst koser meg med sesongens andre julebrus. Og ettersom jeg ikke har tid til å åpne kalenderluken på min Kinder-egg kalender, og vet du hva jeg fikk i kalendergave i dag?? Jo ett Kinder-Egg! Surprise surprise!






Og hvis du ser på bildet, ser du kanskje at på det ene hjørne ligger mitt røde pass, som beviser at jeg er fra Norge. Jeg har ikke orket å legge det unna enda siden jeg var i Kiel, men ettersom min kjære mor kom til meg med en fantastisk strålende nyhet i går ettermiddag. Synes jeg det er litt ok å ha det med på bildet... Fordi i går fikk jeg beskjed om at jeg skal til London i vinterferien 2010! Og jeg gleder meg veldig. Jeg har vært i ganske mange land, men i England har jeg aldri vært, og da er det vel enda større grunn til å glede seg!


Og om det ikke var nokk er det snart jul, og jeg er veldig glad for at jeg kommer til å treffe storebroren min snart! Han går folkehøgskole langt langt borte... Ikke egentlig så veldig langt borte, men det er utrolig mye mer morro å treffe igen mennesker man nesten aldri ser! Og den eneste grunnen til at jeg skriver om min kjære store storebror, er at han ringte hjem når jeg satt og skrev dette innlegget, og da måtte jeg bare ha ham med!

Ha en god og avslappende kveld!

Eirin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar