mandag 30. november 2009

Den siste november 2009!

Det blir aldri nokk av tid til å ta av. Når du er ferdig med en ting, kommer en annen fort å tar den plassen og tiden som ble fri. Og nå når det nærmer seg jul, er det hvertfall nok å gjøre for en person som meg, som er med i kor og diverse annet.

På fredag hadde jeg fri fra skolen, og ettersom det var en veldig etterlengtet dag, tilbrakte jeg store deler av den i sengen min og sov! Og da jeg endelig bestemte meg for å opp å hoppe, fant jeg ut at i dag er dagen for å bake kjeks! Så som tenkt så gjort, og hele huset duftet av søte fristelser som var litt for gode, og var borte før søndagen hadde kommet!

I helgen var det også fremvisning av prosjektet "nisseland" sammen med "kor-ækt" og Skolekoret, og på lørdagen var det julebord for "kor-ækt" etterpå. Der var jeg med å hjalp kjersti med serveringen, og etter å ha tjent inn noen kroner gikk jeg ut til resten av gjengen, før jeg dro hjem og tok kvelden!




På søndag ryddet jeg litt på rommet mitt, noe som gjør at det ikke ser helt ut som et bomberom(her: et sted der en bombe har slått ned) og jeg er veldig fornøyd med at jeg ser store deler av gulvet! jeg forandret også litt i hyllene, men det blir vel snart pynting til jul vil jeg tro!


Og i dag sitter jeg her og "gleder" meg stort til nynorsk skrivedag i morgen, og venter på at tiden skal gå sammen med noen biter sjokolade og tente lys, ettersom det er den siste november i år!
Ha en fin siste november!
Eirin ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar